onsdag 25 mars 2009

Ja ok, nu är det typ hur långe sen som helst sen jag skrev ett jävlart inlägg så jag tänkte att det är väl lika bra att dela med sig lite händelser och tankar. Jag vet inte riktigt vart jag ska börja men jag kan väl som vanligt börja med en fest, är det inte så? Börjar det alltid efter alkohol intaget?

Hur som helst den här sagan börjar hos en man, stor i orden men liten på jorden profeten rave David. Kommer inte ihåg när det här utspelar sig men jag skulle väl gissa första helgen på sportlovet. Det var iallafall en fest hos profeten rave David, givetvis hände det massvis som vanligt. Kvällen börjar hur bra som helst, vi kommer dit typ Jag, Viggo, David, Tor, Joseph, Johan, Kevin, Elina, Lovisa, Josefin, Madde och någon random brud som drog hem typ direkt. Vi kom på ganska snabbt att vi har ju inget ljudsystem där och en fest utan musik är lika lamt som i
nte vet jag men låt oss säga så lamt att grannarna kommer och klagar på att festen är lam. Vi gick iallafall hem till mig och hämtade en kortlek och högtalare. Det var jag och Joseph om jag inte minns fel, iallafall så hade det kommit och försvunnit hur många som helst under den tiden. Viktor och hans flickvän hade kommit, hon hade tagit med sig nå kompisar som var grymt lama och drog snabbt som vinden.

Så just innan jag och Joseph anländigt så hade Laura och hennes kompis Magdalena tror jag att hon hette dragit och vi mötte dom på vägen, tydligen var festen lam osv. Men det är väl självklart, jag var ju inte där "haaa....haaa". Hur som helst när vi kommer in så är de rolig
a folket kvar och det var väl de enda som betydde något antar jag, jag brydde mig inte om att typ 5 eller 6 andra hade dragit och tyckte att den sög. Nu var vi där och kul skulle det bli! Vi började som vanligt med vårat otroligt intressanta vomit, så smart som jag är så slukar jag min öl och utan att tänka mig för så har hela kvällen flygit förbi. Det hände typ hur mkt saker som helst som t.ex då våran kära vän Kevin blev inlåst på toan, eller var han det? Han fick iallafall inte upp dörren och vi andra stod utanför och höll på att dö av skratt, profeten rave David som bodde där påstod att han inte visste hur man skulle få upp dörren och skulle demonstrera igenom att själv prova öppna utifrån. Så David drog ner handtaget och vips! dörren är öppen, alla brister i skratt och en rosenrasande Kevin kommer ut viftandes med armarna, misshandlar alla lite smått. Vissa fick mer stryk än andra, själv fick jag bara en smäll på axeln som jag inte tänkte speciellt mycket på.

Jag kan sammanfatta min kväll så kort som möjligt enbart för att inte dryga ut texten allt för mycket. Jag slukade mina öl hyffsat snabbt och med tanke på att jag är grymt svag när det gäller öl över huvudtaget så slog det på ganska fint. Ju fullare jag blir desto mer som ett plåster blir jag på den underbara bruden som satt brevid mig i soffan, nämnligen Elina. Det är nu mitt minne sviker
mig och jag endast kommer ihåg små bitar av kvällen, ett samtal på balkongen en kram i vardagsrummet och sen typ kanske 45min senare sitter jag på toaletten med ett glas mjölk i handen efter att ha spytt. Vad som hade hänt de där 45 minuterna hade jag helt glömt bort men blev lika snabbt informerad av mina polare. Jag hade tydligen sagt precis hur jag känner för henne, haft privata samtal och legat och strulat samtidigt som de andra står och fotar oss. Det som suger är att om hon hade varit vilken brud som helst som jag inte alls hade haft nå känslor för henne så hade det inte gjort något att jag typ glömde hela kvällen. Men ja nu är det så att vi är tillsammans och jag har typ glömt hela kvällen som förde oss tillsammans så att säga, det är ruskigt hur illa det kan vara med alkohol! Nåväl det är bara att leva vidare man får ju inte kolla bakåt för mycket, man kan ju få nackspärr! Sen jag tog mitt steg ur singel livet så har det blivigt betydligt mindre "fester" eller drickande över huvudtaget vilket är väldigt skönt. Det är mycket lugnare nu förtiden, inte lika mycket som händer så det är skönt med en paus från alla händelser.

Fast en del saker har det ju hänt, jag kommer ju alltid att vara lite galen eller psykopatisk av mig :o Jag har brutit mitt löfte att inte töja mitt öra, jag har sålt min stationära
dator och spenderat 3500 de senaste 10 dagarna. Det intressanta är att jag har faktiskt inte köpt nå speciellt för dom pengarna, eftersom att jag bestämde mig för att lägga ner att gå till nautilus så köpte jag istället hem 2st hantlar med vikter till, det gick på 1255:-. Sen har jag även köpt ett par hörlurar och en konverterare till mobilen för 400:-, ett nytt örhänge, en ring. Resten har gått till mat & dryck, bjuda polare, lånat ut ca 900:- till folk och massa små saker. Har käkat ute minst 1 gång varje dag i 2 veckor nu, ena veckan har jag käkat ute 2 gånger per dag så där ser man hur ekonomiskt intelligent jag är! Jag orkar verkligen inte tänka så att det knakar så istället för att dra upp alla små sjuka grejer som har hänt så går jag direkt till det senaste, nämnligen det som hände igår (Fredag).

Jag, Viggo, Nordlund och David drog till Pontusbadet oc
h hade fett kul, vi drog många hopp från trampolinen osv typ misshandlade varran lite smått i en liten borg osv. Men sen när jag skulle slappna av vid kanten av basängen så skulle en av polarna som höll på med nå annat lite längre bort skjuta iväg en sån där frigolit-madrass, alltså han skulle skjuta den åt sidan för att den var i vägen eller nå antar jag (jag såg inte eftersom att jag stod med huvudet mot basängkanten. Iallafall så skjuter han iväg den otroligt hårt och den slår in i mitt bakhuvud så att jag skallar kanten och får min axel ur led. Jag fattade inte vad som hände så jag vänder mig om och kollar på dom andra, då kommer Nordlund kämpandes i vattnet och skriker något som typ "BLOOOOD, du blöder" och jag fattar inget och tänkte typ simma mot dom, men då märker jag att min högra arm ser lite konstig ut och den går inte att röra. Jag inser direkt att armen är ur led och jag bör trycka tillbaka den snabbt som fan men det är lite svårt att göra på sig själv, så jag skriker åt Nordlund typ "MIN ARM, TRYCK TILLBAKA DEN". Han fortsätter att skrika att jag blöder och att jag har blod i hela ansiktet och kroppen. När han är nära mig så visar jag honom min arm och säger så lungt jag kan åt honom att min arm är ur led och att han måste trycka tillbaka den. Han nämner blodet igen och jag tvingar honom snabbt att trycka tillbaka min arm, haha det här måste ha sett jävligt ironiskt ut eftersom att det fanns folk runt oss i basängen. Iallafall så trycker han så hårt han kan för att få tillbaka kulan i "axeln" men han klagar på att han inte orkar så jag skriker åt honom "TA I ALLT DU HAR" så han tar i för kung och fosterland och vipps den är tillbaka. Jag börjar skratta lite och ännu en gång så påminner Nordlund mig om blodet och då förstår jag vad han menar för första gången, tydligen hade jag blod i hela ansiktet/bröstet ner till naveln. Iallafall så gick vi upp ur basängen och ropade dit en badvakt och bad honom komma med lite papper och ett plåster, jag sätter mig ner och börjar känna mig yr och lite illamående så jag lägger mig ner. Sen när vakten anländer tar Nordlund pappret och trycker hårt mot såret i pannan för att förhindra blödningen, givetvis börjar jag att skratta det gör jag alltid när det är smärtsamt (sa ju att jag var lite psykopat av mig). Sen får jag ett plåster och vipps allt gick fint tack vare min heta nurse Nordlund! Nu har jag läst lite på internet om hur man ska göra för att återhämta sig från en sån här händelse, jag är för slö för att gå till en läkare. Iallafalla så måste jag låta armen vila i en vecka och jag får inte idrotta eller tränna på 3-6 månader WTF?!?! Det kommer aldrig att funka kan jag säga redan nu. Men sammanfattat är jag faktiskt jävligt glad att det hände mig för att det var länge sen något kul hände, alltid bra att vara med om sånna här saker för att de är roliga att vara med om och även väldigt lärorika ;)

Over and out!
kkKrillet a.k.a Räkan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar