måndag 26 april 2010

Fredagsdimman

Såååååå pga det dumma löftet jag gick med på under en helt vanlig fika på Roasters så är jag once again tillbaka till den här jävla bung hole bloggen.. Så jag har beslutat mig med ett betydligt kortare inlägg (fick grova klagomål från pitepalten Jennirettes). Fredagen den 23/4 var till en början en väldigt mörk kväll utan hopp. Klockan var 18.00 polarna satt med 2st 70cl hb och jag satt med... ja min tumme i princip. Sen så räddade Kevin mig i nöden genom att köra till storheden och köpa några ELK åt mig. Så nu hade vi alla alkoholen och vi var taggade till tusen! Men vart fan skulle vi vara? Jag tog ett snack med morsan och fick henne att dra till sin syrra för att lämna lägenheten i mina händer.

Hur som helst så runt 20.00 eller något så knäcker jag första ölen och bögarna häller upp sina groggar, vi sitter och diskuterar (klagomål för det mesta) som vanligt om hur patetiska våra liv är och hur lam den här kvällen kommer att bli. Alkoholen börjar pumpa och allting blir en gnutta roligare, ett tag senare när vi börjar känna av alkoholen ganska bra så kommer vår käre vän Kevin förbi. Nästan direkt efter får jag ett sms från Cecilia och vi bestämmer att jag och Nordlund ska gå och möta dom på statoil. Så jag och Nordlund tar på oss skorna och börjar knata mot statoil samtidigt som vi tar varsin cigg. Jag måste verkligen säga att jag har aldrig mått så där dåligt av en jävla cigg, tog två bloss och kände att något var fel. Jag höll på att spy! Klockan var typ 22.00 eller nå och jag höll på att spy, så jag tänkte vaaaafan det här går inte och jag höll det inne bara. Vi traskade vidare och jag börjar känna hur fyllan blivit grymt mycket mer intensiv efter de där två blossen (gud vet vad det var). Hur som helst så kommer vi till statoil, jag får pengar av Elli för att köpa ett pack cigg och sedan går jag in på statoil med min trogne kompanion Nordlund. När vi kommer in på statoil dör vi båda lite smått inombords och brister i skratt (tyvärr, varför förblir en secret), så sedan går vi ut och möter tjejerna igen och jag får genast kommentaren "Det är du som har addat mig på facebook" och jag hade inte en blekaste om vem personen var... Förän jag kom på att jag hade addat fel...

Hur som helst så följer jag och Nordlund med brudarna hem till mig och återgår till våra kära drycker. Här är det en stor minneslucka och jag minns inte alls vad som händer, sitter i min soffa och chillar runt med alla som är där, snackar på tills jag ser att Nordlund ställer sig upp med en panikslagen blick, puttar undan Paulina och springer mot balkongdörren. Eftersom att hans motorik alltid är så värdelös så får inte Nordlund upp dörren nog snabbt så han spyr på både dörren och gräset utanför. Tydligen hade han frågat efter en trasa och jag hade frågat ifall han skulle torka gräset (wtf?!?).
-Svart-
Ett par timmar senare (antar jag) jag chillar vidare i soffan och får höra att Mimmi och Johanna har anlänt, kommer inte ihåg ifall jag hälsade eller vafan jag gjorde kommer bara ihåg att mitt i allt så står jag i mitt rum med de båda. Jag och Mimmi står och "muckar" med varran (små puttar). Men Mimmi smart som hon är bestämmer sig för att använda hennes jävla hulken krafter som hon vill kalla dom och jag flyger baklänges genom rummet in i min högtalare (sängbord) och välter Tors grogg ner i min säng, alla asgarvar och jag blir typ förtvivlad..
Hur som helst ska Mimmi och Johanna dra ut på Cleo så de drar där vid 01.00 och vi andra bestämmer oss en timme senare för att dra vidare till Cecilia på bergnäset för att efterfesta. Eftersom att Kevin är nykter den kvällen så ställde han gärna upp på att vara fyllechaffis. Så Kevin kör oss alla till bergnäset och kör sedan hem, vi andra chillar upp hos Cecilia och jag minns inte mer än att jag steker hamburgare med Tor och Nordlund sen vaknar jag upp i soffan typ 3 timmar senare med en liten köttbit i käften. Kommer inte ihåg vafan som har hänt och vi bestämmer oss för att börja gå hemmåt, precis när vi har lämnat byggnaden och gått kanske ett par hundra meter så upptäcker jag att det hänger ut någonting ifrån min bröstficka. Så vi alla börjar skratta när vi då ser att det är ett tjej ur, ingen har någon som helst aning om hur den kom dit och jag blir genast oroad.

Det var mer som hände som jag bara inte orkat ta upp, t.ex att tre randoms svängde förbi (två killar och en tjej) men de alla var fett lama och ena killen och tjejen drog ganska snabbt vad jag vet. Dock var den andra killen kvar med sin jätte fräna BMX och sitt allvarlig talat översociala beteende, han pratade non-stop i timmar och alla ville bara slå idioten. Hur som helst får jag höra saker hela tiden som har hänt och allt är inte riktigt så kul att man vill dela med sig!

Bitch ain't right, bitch left!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar